Vinter

Igår kom visst vintern. Liiite sent måste jag säga, men det är inte utan att det är väldigt vackert utanför fönstret idag, med solen som skiner på den gnistrande snön. Dock ser jag inte riktigt fram emot säsongens första utedusch på lördag... Fy helvete vad kallt det kommer bli om fötterna :)

Igår valde jag gymet igen med tanke på att snön yrde utomhus. Uppvärmning på crosstrainern, sen körde jag bänkpress, 2 ryggövningar, knäböj, utfall och mage. Och sen "joggade jag ner" på löpbandet.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du kommer bli vass kompis!

2008-03-18 @ 20:21:24
Postat av: Babsan

Kicki>> Vass? För fan, jag ska bli stor och stark som Hulken och snabb som Superman. Så passa dig :)

2008-03-19 @ 10:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback