Helg!!!

Snabbt och lätt har arbetsveckan passerat och nu är det dags för helg igen. Och vilket underbart väder vi har. Det ska bli så skönt att vara utomhus så gott som hela helgen. Händer inget oförutsett kommer jag dock att sova inomhus.
Planerna för helgen ser ut som följer.
Ikväll ska jag gå Valle vandring med mina föräldrar.
Imorgon ska jag springa en löptävling i Mariestad och sitta och njuta av solen.
På söndag ska jag springa orienteringstävling vid min farmors föräldrarhem och njuta av solen. Och om jag har tur, hitta nya dynor till min fina hammock.

Nu är det dags att ge sig ut i solen.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Hellborg

NLT idag, J Barath gifter sig i Holmestad 24/5

2008-05-09 @ 22:14:25
Postat av: Märta

E hon tv-stjärna, sa sonen när han såg dig här i bloggen. Puss!

Postat av: Babsan

Hellborg>> Japp, och Maria hade möhippa i lördags.

Märta>> Haha! Han har humor din son, det är ett som är säkert :)

2008-05-12 @ 11:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback