Skön helg

Det har varit en underbart trevlig helg. Har varit i storstan och bott på hotell. Inte världens lyxigaste direkt, men det låg centralt och hade väldigt sköna sängar. Sov länge i lördags, gick på stan hela dan (med betoning på gick, eftersom jag letat upp diverse butiker som låg utspridda över stan), och på vägen hem till hotellet stannade vi på en mycket trevlig indisk restaurang där vi fastnade några timmar och åt väldigt god mat och drack starka drinkar.
Sov länge även på söndag morgon och tog sedan en promenad ner på stan och fyndade en ny handväska innan tåget gick tillbaka mot Skövde.
Sen hämtade vi två glada hundar i Stenum. Samba som fyllde 6 år i lördags fick fira med jakt både lördag och söndag så hon var totalt utmattad och somnade i mitt knä vid fikabordet igår kväll. Idag var hon dock precis lika pigg som vanligt, så det enda som behövdes var tydligen en god natts sömn i den sköna sängen.
Själv känner jag mig inte alls pigg. Trodde jag vilat ut i helgen, men när klockan ringde imorse trodde jag inte att det var sant.
Gud vad jag längtar till julledigheten.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja, den helgen lät ju inte alls fel...

2008-11-18 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback