Nedräkning

Jaha, då var det fredag igen. Känns som det bara är måndagar och fredagar i veckorna. Dagarna däremellan bara försvinner på nåt mystiskt sätt.
Funderar över vad jag har gjort i veckan och det står helt still i huvudet, kan inte minnas vad jag gjort. Antagligen har jag inte gjort så mycket vettigt.
Förra helgen var vi ute på fars dags-turné. Först i Götene där vi fick middag efter att vi tränat en stund och sedan Stenum där vi fick fika med tårta. Perfekt upplägg :)
Träningspasset uppe på Kinnekulle blev dock inte riktigt som jag tänkt mig. Jag och pappa skulle springa med Samba och Frisco medan de andra knallade upp och ner i slalombacken, men på vägen upp till Kullen fick jag så satans ont i magen. Jag försökte ignorera det och vi började springa ändå. Efter några kilometer gick det åt helvete. Jag fick bajsa i skogen. Och då när jag satt där i en sluttning tänkte jag i mitt stilla sinne, att det är jädra tur att man inte är så känslig...

I veckan har det varit dåligt med träning. Förutom morgonpromenader med hundarna och någon enstaka kvällspromenad så har det bara blivit ett enda träningspass. Sprang 7,5 kilometer igår utan att det gjorde ont i knät. *Tjoho!*
Idag har jag i och för sig varit förbannad och i och med det blivit genomsvett, men det kanske inte räknas som träning...

Femton minuter kvar, sen ska jag ta helg.

Kommentarer
Postat av: Hellborg

Dynga i skogen... du skulle klara av en rosa resa ;))

2008-11-14 @ 21:18:10
Postat av: Anonym

Visst är detta fenomen med måndagar och fredagar kontigt, som o de andra dagarna knappt finns i minnet. Imorgon är det ju återigen måndag och sedan kommer fredagen. Hmmm Mystiskt

2008-11-16 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback