Grannen

Angående det där att Jonas sa till grannen att sluta gräva häromkvällen när klockan passerat 10.
Dagen efter så försvann grävmaskinen. Alltså hade de bara tillgång till den tills i söndags.
Så igår stod tjejen i familjen och skyfflade jord så att svetten lackade. Det är bra, man ska göra av sin vrede någonstans :)
Och så blir man snygg och stark också när man får jobba med kroppen.
Själv har jag inte jobbat nåt med min kropp den här veckan. Igår när jag satt hos frisören och klippte till min lugg och färgade till de gråa testarna, så insåg jag att jag hade ont i arslet av att sitta ner. Det är ju fan skandal. Man måste sitta rätt mycket för att få ont i rumpan. Men så är det det enda jag har gjort i veckan också. Suttit framför datorn på jobbet hela dagarna och sen när jag kommit hem har jag suttit i soffan. Det får bli ändring på det idag. Idag står jag på jobbet, och ikväll får jag nog gå till gymet.
Har varken känt mig pigg eller på humör i veckan, men idag är det lite bättre. Frisco är återställd i magen och har inte väckt oss 4-5 gånger under natten för att gå ut och göra sina behov, så jag har sovit som en stock.

I morgon ska det bli snökaos enligt tidningarna. Undrar om det gäller Hjo också? Kanske ska valla mina skidor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback