Rapport

Ojojoj, nu har jag ballat ur rejält. Eller så har det inte hänt så mycket.

Förra helgen var jag först på SPA med mamma och moster. Så här glad blir man av det :)

 

Sen var det fullt ös hos Kagnus. Minttu, jäger, Guitar Hero, Singstar och orienterare. En underbar kväll.

    

Förra veckan hände inte mycket. Jobb, stress och en och annan hundpuss.

I helgen som gick så testade Jonas yoga och det var jag tvungen att se, så jag följde med. Efter det blev det massage. Testade koppning, men efter att flera källor, oberoende av varandra, sagt att det skulle orsaka väldig smärta, blev jag nästan lite besviken. Visst gjorde det ont, men va fan, man är ju rätt hård :) Nu återstår bara att se om det kommer göra någon skillnad på benet. Har bokat in en ny tid.
På lördag kväll var vi på bio. Rallybrudar. Tidiga föreställningen så klart, man är ju en trött medelålders 32-åring. Rolig film med en massa gamla, coola bilar.
I söndags var det så fint väder så vi åkte till Hultet (helt sjukt att åka dit på fritiden, jag vet) för att jogga/gå 15 kilometers spåret. Gôtt att vara ute i den fina skogen, men satan vad ont det gjorde i knät på slutet. Trots att jag är så hård(?!) fick jag inse fakta och gå istället för att jogga.
Nu är det arbetsvecka igen och jag sitter här framför min dataskärm. Igår kväll var jag på gymet och ikväll tror jag någon mumlade om att vi ska tvätta taket i källaren så att vi kan börja måla där snart. Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Annika

Woaw! The two sisters!!

2008-10-15 @ 13:09:56
Postat av: Annika

Woaw! De glada systrarna!!

2008-10-15 @ 13:14:33
Postat av: Anonym

2008-10-15 @ 13:14:47
Postat av: Martina

Kul o se dig igen! Du får inte försvinna sådär...

2008-10-15 @ 15:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback