Fy fan vad skönt att det är fredag idag

Fy fan vad trött jag är på alla självgoda människor som alltid vet hur saker och ting ska göras, som aldrig lyssnar på vad andra säger utan bara pratar på och höjer rösten och fortsätter prata om någon annan försöker flika in nåt.
Och om man under en tyst sekund hinner ställa en fråga, så får man veta att man är för liten och dum för att förstå någonting ändå.
Varför ha med en statist som mig i en diskussion då? För att få tala om för någon hur duktig han/hon är eller?
Tacka gud för att det är fredag...

Kommentarer
Postat av: M

Hihi, du är för rolig. Och som vanligt sitter jag här och funderar på vem det kan vara. ;)

Postat av: Kagnus

Ja du, det är nog lika bra att du håller dig till spisen flicka lilla ;)

2008-09-22 @ 22:15:56
Postat av: Babsan

Kagnus>> Om jag bara hade vunnit de där 90 miljonerna på Lotto i lördags som jag tänkt mig, så hade jag mer än gärna ställt mig framför spisen. Det skulle vara en fröjd i jämförelse.

2008-09-24 @ 08:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback