Impulsiv

Jaha, då har jag gjort det igen. Klippt av mig luggen. Det ser ju så himla snyggt ut på alla kändisar man ser i tidningarna.
När jag beställde klipptiden (och även när jag satte mig i stolen) så hade jag bestämt mig för att bara klippa topparna, men sen blev jag lite impulsiv och bad frisören klippa av luggen. Och än så länge är jag nöjd. Men vi får väl se hur nöjd jag är kl. 06:55 imorr´n bitti när jag står där med plattången i ena handen och luggen i andra och försöker få nå'n fason på den. Men men, den har ju alltid växt ut innan så den lär väl göra det den här gången också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan väl maila en bild på luggen iallafall :)

2008-10-02 @ 10:15:30
Postat av: blurrygirl

Det var jag som skrev föregående kommentar. Infon försvann på vägen tydligen... skumt.

Postat av: Anonym

vila bilden här!! vi vill ju åxå se..

2008-10-02 @ 12:29:33
Postat av: Anonym

visa ska det va..

2008-10-02 @ 18:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback