Måndag igen

Då var det måndag igen. Känns som att den här helgen har gått extra fort. Åkte till Götene och Kinnekulle på lördag morgon, sen satt jag och lillebror i entrén till utsiktstornet till 5. Ganska många besökare måste jag säga, och oväntat många köpte glass i den 10° värmen... Så även vi. Det är ju liksom tradition med en Svarta Malin från Klings när man är stationerad där uppe.
Efter utsiktstornet bar det av till föräldrarna för att fira mormors 85-årsdag med exotisk (eller var det möjligtvis erotisk?) planka med potatisgratäng. När firandet var slut var det sängdags och nästa dag var det dags för en repris av dagen innan. Minus 85-årsfirandet då. Men vi satt i entrén till utsiktstornet iallafall.
Kul att vädret visade sig från en lite bättre sida än tidigare i veckan, så vi slapp vara helt ensamma uppe på Kinnekulle.

Ikväll tror jag inte jag ska göra många knop. Baka en kladdkaka (och äta upp den så klart) och softa i soffan. Känns som en alldeles lagom sysselsättning en dag som denna. Träna får jag göra de andra dagarna i veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra fördelsedag!!

2008-09-15 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback