Snart är det lördag igen

Jag somnade inte på yogan. Men tanten som låg på mattan bredvid mig andades misstänksamt djupt, och det tyckte jag var väldigt underhållande. Man är ju inte lättroad för inte.
Fick reda på igår, att yogan jag går på är en blandning av hahtayoga, ashtangayoga och nån annan typ som praktiserar diverse hjälpmedel som t ex band för att hjälpa till att sträcka i kroppen. Inte för att jag förstår vad som menas, men nu har jag åtminstone svar på tal om någon näsvis frågar. Jag är ju omringad av människor som alltid vet bäst, och då kan det vara bra att kunna mopsa upp sig ibland iallafall.

Idag är det fredag. Det är bra.
Imorgon ska jag besöka Skövde för att se om jag kan hitta nån party-outfit. Jag ska visst på fest snart har jag hört :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback