Klänning

Det gick åt helvete med klänningsletandet i måndags. Det var en stor, självsäker babuschka från något östeuropeiskt land som försökte lura på mig en klänning jag inte alls ville ha. Hon påstod att det jag ville ha inte fanns, så det var lika bra att jag slog till på det hon hade istället. Nej tack, tänkte jag, åkte hem och ringde en butik i Jkpg istället.
Och jodå, sådana klänningar som jag är ute efter hade de flera stycken hemma, så på fredag ska jag åka dit och prova istället.
Annars får jag väl sy en själv. Hur svårt kan det va?

Kommentarer
Postat av: Märta

Ha ha, jag ser babuskan framför mig. Jag tror du kan sy en själv, annars kan du ju alltid t dig en tur hit upp och scanna av marknaden. Jag står för mat o husrum. Puss!

2009-04-01 @ 20:50:45
Postat av: Sara Gren

Sist du sydde klänningar gick det ju som en dans :) Ett klart MVG i betyg... synd bara att jag har "växt" ur min :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback