Kontroll

Igår var jag på MVC-kontroll. Jag blir alltid så nervös när jag ska kontrolleras. Tror att något ska vara fel. Så hela dagen igår tyckte jag att det gjorde ont i magen. Det liksom högg i högersidan. Förhoppningsvis var det bara för att jag stirrade upp mig, för idag är det borta.
Använde den superba emla-krämen som kusin vitamin rekommenderade igen. Den här gången var det bara ett stick i fingret, så i efterhand kanske det var lite onödigt att bedöva. Men nästa gång, då ska de sno en massa blod från armen så då ska jag allt förbereda mig med emla igen.
Jag är i princip frisk som en nötkärna i alla fall. Ingen järnbrist, helt normalt blodtryck och väldigt fint kiss. Om någon undrar alltså…
Och bebisen lät som en toppatlet, stark och fin puls. Och som den sparkar, så utgår jag ifrån att det blir en kickboxare eller möjligtvis en löpare.


Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Vad skönt om du slipper ta järntabletter. Dom är ingen höjdare. Annan info kan jag maila om istället. Tillsammans med förlossningsmailet :)



Jag tippar fortfarande på en orinterare med karta o kompass i högsta hugg ;)

Postat av: Malin

Åh, vad kul, en liten miniäcka=) April är en fin månad det, då blir vår "sladdis" ett år. Kram!!

2009-12-14 @ 21:46:59
URL: http://svartam.blogg.se/
Postat av: Babsan

Malin>> Har vi tur blir det en minijonas, så blir den mycket sötare :)

2009-12-15 @ 08:44:19
Postat av: Martina

Grattis gumman! Kram

2009-12-16 @ 08:37:36
Postat av: Veronica

Jag tror på löpare :-) Grattis!

2010-01-15 @ 20:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback