Rekord

Igår innan jag gick och la mig ställde jag mig på vågen. Den slog i bott. Eller kanske inte riktigt, men jag är i alla fall uppe på personbästa.
Hade det bara varit ostbågar och glass i magen hade jag antagligen bokat en fettsugning på stört när jag såg den här viktökningen, men nu får jag väl gilla läget.
Men ändå, jag undrar hur fan det här ska sluta??
Vägde mig för en vecka sen också, och sedan dess har jag gått upp 1 kg. 1 kg i veckan det blir 18-19 kg till det innan krabaten är ute. Jag får nog be Jonas förstärka soffan lite så jag inte hamnar på golvet…


Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Jag vägde mig bara en gång hemma under hela graviditeten.



Jag har dessutom inte vägt mig än efter förlossningen.



Ingen idé liksom :P

Postat av: Babsan

Sara>> Här ska vägas. Jag är nämligen ganska fascinerad. Jag har i vuxen ålder alltid legat på i princip samma vikt, men nu bara skenar den. Mycket spännande. Men jag gillar inte att vara tjock, så jag planerar att bli mitt vanliga jag när han/hon/den/det är ute. Tror det blir en lätt match.

2009-12-18 @ 13:01:35
Postat av: Sara Gren

Kul med "när han/hon/den/det är ute." Tänk om det kommer ut något annat än just han/hon ler. Du garderar dig emot överraskningar iallafall :P



Min mage försvann på någon vecka eller så. Men brösten är ju fortfarande gigantiska (av naturliga orsaker) så jag kommer ändå inte i mina vanliga toppar och mina klänningar. Men man kan väl inte få allt antar jag.



Såklart det blir en lätt match för dig. Du kanske inte ens kommer behöva anstränga dig liksom. :)

2009-12-20 @ 22:48:10
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback