Du har ju hela helgen på dig...

Äntligen är det fredag kväll igen, och man har hela helgen framför sig.
Den här helgen händer inget särskilt, ska mest kolla på skidor på tv och så ska jag försöka träna lite själv också. Har bara blivit en gång tidigare den här veckan så det är minst sagt läge.

Sitter här vid datorn nu och tittar ut genom fönstret. Spanar på grannen. Han har träffat tjej, tror det är en ny. Så den här veckan har det varit tända ljus och mysmiddagar nästan varje kväll. Det är det här som är fördelen med att grannarna har stora fönster :)

Tänkte kika lite på Let's Dance ikväll, men när Skavlan börjar slår jag nog över. Såg att Mads Mikkelsen skulle vara gäst. Han är cool.
Dessutom ska jag försöka komma på något bra att fota för nästa veckas uppgifter i fotokursen.
Behövde inte skämmas så mycket på veckans lektion, utan kände mig snarare väldigt präktig som faktiskt gjort uppgiften. Men jag trodde liksom det var meningen. Att det var därför man gick kurs, för att få tummen ur och öva.
Första uppgiften var att fota rörelse. Till nästa vecka är det skärpedjup som står på agendan. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback