Kärlek i luften

Kalla mig gärna patetisk, men jag blev så glad igår när jag läste i tidningarna att kronprinsessan Victoria förlovat sig med sin Daniel. Äntligen ska hon få sin prins. Jag älskar allt vad kungligheter heter och jag läser allt skvaller angående dessa högheter med förtjusning.
Nu läste jag ytterligare någon artikel om frieriet och jag blev nästan tårögd. Jag är inte vanligt fjollig jag.
Men jag skyller på min romantiska sida, som bara smälter när hela världen, eller iallafall Drottningholm, är fylld av kärlek :)

Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Du är som jag. Skönt! För hemma blir jag bara hånad och när jag visade extrabilagan om denna händelse jag "råkade" köpa i ett impulsivt ögonblick var det nog nära en skilsmässa ;) Jag skiter i och för sig i själva kungligheterna men visst är det väl alltid fint när två förälskade får varandra... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback