Lövåsen

Förra veckan hade min familj sportlov, precis som vanligt vecka 7. Precis som vanligt var vi även i Lövåsen, Grövelsjön. Mycket trevlig vana om ni frågar mig.
I år har jag inget skidlopp att träna inför, så i år åkte jag inte alls lika mycket skidor som jag brukar göra under veckan, men en liten tripp var jag ute på så gott som varje dag. Det snöade hela söndagen när vi kom upp, så den dagen spenderade jag inomhus med en bra bok av Karin Fossum. Resten av veckan hade vi strålande sol, klarblå himmel och jävligt kallt. Helt underbart väder!

Så här såg det ut.

  
  

Hundarna var med till fjällen för första gången och även de uppskattade snön.
Samba hittade sin favoritplats vid granarna utanför huset där det visade sig bo en liten ekorre. Den spanade hon på så fort tillfälle gavs. Frisco hittade snabbt sin plats brevid Gumpan i köket. Antagligen behöver han banta nu när vi kommit hem, så mycket mat och tunnbröd vi stoppade till honom :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback