Händelselöst

Det händer inte mycket värt att nämna känner jag, varje dag är den andra lik. Det är bara humöret som skiftar.
Idag är det inte direkt på topp, men jag försöker lösa problemet genom att äta godis.
Man behöver ju inte vara nåt geni för att räkna ut att det inte funkar, men det blir ju kortvarig glädjuyra iallafall.
Det är inte mycket som behövs för att styra humöret åt det ena eller andra sättet. Det kan vara ett hårt ord, några ömma blickar eller stämningen på kontoret när man kliver in på morgonen. Sen sätter det prägeln på en hel dag. Märkligt.


Kommentarer
Postat av: Carre

Kan vara en dålig låt på radion på morgonen också. Inte bra alls... fast också tvärtom att det är en bra dag när det spelas bra musik på radion tidigt. Hoppas i alla fall dagen blir bättre...

Postat av: Moster

Kom och hälsa på mig vet´ja så händer det lite, även hos mig!

2009-01-29 @ 08:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback