Veckan som gick

Jag tror vi har världens snällaste hundar. Igår hade vi besök av tre av mina gamla klasskompisar från Götene och vi åt lite mat och drack vin och sen var det så klart dags för singstar.

   

Samba låg och sov i sin säng mest hela tiden och Frisco höll till där det för tillfället fanns något ätbart. Om det innebar att han behövde sitta i oljudet av några fyllon som vrålade till Anna Books ABC, så gjorde han snällt det.
Imorse när jag gick upp vid halv 9 låg hundarna fortfarande och sov i sin säng. Det är inte alla hundar som gör det, har jag hört :)
Efter en morgon(?)promenad och lite frukost gick jag och la mig i soffan och låg där till tre, halv fyra. Inte någon gång under de 6 timmarna var det någon som störde mig i min törnrosasömn. Eftersom de var så snälla bjöd jag på pannkakor när jag vaknade, så nu älskar de mig trots att jag inte ägnat dem så mycket tid idag. Smidiga djur.

Veckan har sett ut som de flesta andra veckor. Enda undantaget är att det varit säljkonferens på jobbet i veckan och det innebar partaj i onsdags kväll. Middag och kataloglansering med efterföljande dans på Stora Hotellet i Jönköping. Vissa kollegor var lite "trötta" i torsdags morse, men själv är jag ju så jävla redig så jag körde hem till Hjo efter festen. Skönt att inte vara bakis på jobbet, men det går inte förneka att det är betydligt roligare att umgås med berusade människor om man själv fått en stänkare innanför västen.

Igår genomförde jag mitt första, väldigt lugna, träningspass det här året. Har ju varit förkyld sedan nyår, men nu känns det som att jag börjar bli fit for fight igen, så igår blev det en timmas joggingtur i skogen med Jonas och hundarna. Inte dumt. Får se om vi kan komma ut nåt i veckan också. Nu ska jag äta glass!

Kommentarer
Postat av: Hellborg

I knew it! Du glömde skriva att jag spöa dig i Singstar...MC Hammer - You can't touch this

2009-01-19 @ 22:48:49
Postat av: Carre

Vi är väl också världens snällaste, trots ylande...

2009-01-22 @ 09:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback