Dålig

Jag är riktigt dålig på att uppdatera här. Det är mest ett konstaterande, och jag vet inte om jag tänker göra så mycket åt det. Får jag lust att skriva nåt så gör jag väl det, men annars struntar jag i det.
Idag är jag iallafall ledig från jobbet. Jag jobbade förra helgen, och pga det fick jag en extra ledig dag idag. Skönt. Och jag hade en liten lista med saker jag skulle hinna med, men jag har slängt den nu. Tyckte inte att det fanns någon anledning att stressa runt när jag faktiskt är ledig. Så när jag ätit frukost med Jonas imorse, och tagit en morgon-kiss-promenad med hundarna la jag mig på sängen en stund och sov en halvtimma. Sen stoppade jag i lite tvätt i maskinen och sen åkte jag ut i skogen och sprang en timma med hundarna. Igår var det orienteringstävling i skogarna mellan Hjo och Tibro, så jag tog med mig kartan jag fick då, och sprang en sväng. Underbart . Solen sken och fåglarna kvittrade, hundarna var lyckliga över att få vara ute och jag likaså.
Efter lite lunch kom grannen och tog med hundarna på promenad medan jag färgade håret och stekte lite kött till middagen i eftermiddag, och nu sitter jag här.
Ikväll ska jag åka in till Skövde och kolla på klänningar. Hoppas att jag inte blir lika besviken som i helgen när jag gick igenom några affärer på jakt efter skor. Ska det vara så jävla svårt att ha några modeller i storlek 35, eller åtminstone 36??

Kommentarer
Postat av: Veronica

Den här länken (som jag googlade fram åt lillasyster som vill ha snygga skor med väldigt låg klack på sitt bröllop) kanske är något för dig också...



21" rel="nofollow">http://www.pernillasbrudbutik.se/butik/index.php?cPath=2921

2009-03-31 @ 15:34:29
Postat av: Babsan

Veronica>> Kanon! Den sidan ska jag undersöka. Tack!

2009-04-01 @ 11:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback