Helgrapport

Det är ju redan tisdag och helgen känns långt borta men här kommer ändå en liten helgrapport.
Gick upp med tuppen i lördags för att åka till Götene och träna med tôsera i klubben. På förmiddagen sprang vi ett pass i skogen, ganska stor del i terrängen. Det var kul och jag blev förvånad att jag orkade hänga med hela tiden. De andra hade nog kunna springa ifrån mig om de velat, men jag behövde åtminstone inte ge upp och springa hem tidigare utan jag hängde med hela passet. Sen käkade vi Kickis goda köttfärssås till lunch och innan maten knappt hade hunnit smälta undan drog vi iväg till gymet och körde 45 minuter spinning och 50 minuter Flowin. Båda passen var riktigt roliga.
Efter träning och bastu trängde vi ihop oss i Kickis soffa och käkade thai-mat och moffade godis.
Kom i säng ganska sent i lördags men det var bara att kliva upp i ottan även i söndags för då var det dags att umgås med vännerna på fotokursen. Vi, eller iallafall de andra, gick omkring och frös i två timmar i hamnen och försökte ta några vettiga bilder.
Jag vet att jag är jävligt präktig, men det går inte att komma ifrån att man fått viss rutin på hur man klär sig när det är kallt. Det går inte att komma i jeans och skjorta när man ska knalla runt i en hamn i storm.  Men men, när det inte fanns nåt mer att ta kort på gick vi till ett fik och värmde oss och åt gräddbakelse. Yummie!
Igår var det måndag och då satt jag här framför min skärm hela dan, gick en promenad på kvällen och i natt sov jag som en gris, precis som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Märta

Fniss, bra att du vet hur man klär sig. Du får tipsa de andra. Ta med dig en fotoserie nästa gång som illustrerar olika kläder i olika väder. Ta tillfället och mästra så mycket du orkar.;)



Din lördag låter helt underbar!

Kram

2009-03-11 @ 06:29:17
Postat av: Sara Gren

Vilken härlig helg d låter som :) Jag ringer vilken dag som helst så se upp ;) Puss!!!

Postat av: Sara Gren

Förresten så vill jag se dina fotografier :)

2009-03-11 @ 16:24:55
URL: http://casalott.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback