Vasaloppet

En stund efter att segraren gått i mål började resultatlistan på nätet fungera, men då hade ju sambon redan passerat de flesta kontrollerna. Det var riktigt kasst.
Men, nu är alla jag känner i mål och jag tycker att de gjorde kanoninsatser allihop. Daniel Tynell vann och han känns som en värdig segrare. Eller ja, alla som tar sig först över mållinjen är ju bäst  just den dan, så alla är väl egentligen värdiga vinnare. Men jag tyckte det var kul att Tynell vann iallafall.
Den kvinnliga segraren behöver vi väl inte orda så mycket om. I mina ögon vann min idol Kicki Häggblom :)

Så, bara ett år kvar till nästa spektakel.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är la för snäll iallafall...puss och kram till dej. Nu väntar snarkebingen :-)

2009-03-01 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback