Dags för ett inlägg

Pratade med pappa igår. Han tyckte de var dags att jag skrev nåt här. Har liksom inte blivit av.
Är ensam på avdelningen på jobbet idag, de andra är på någon konferens någonstans så jag har efter order från personalavdelningen roat mig med att ställa fram adventsstakarna för året. Och i eftermiddag ska jag äta en lussebulle till fikat. Så mysigt så.

Kom att tänka på en pinsam sak.
I förrgår när jag och Jonas var ute och gick med hundarna, gick vi på slutet av promenaden förbi ett av grannhusen. Vi, eller kanske framförallt jag, pratade högt och ljudligt. Om bajs. Jonas tystnar plötsligt, men jag fortsätter att mala på om hårda och lösa magar.
Hej, hej! säger Jonas då.
Hej, hej! svarar det inifrån grannhusets trädgård. Grannen är ute och matar hönorna (vilket är en historia för sig, vi bor ju ändå inne i Hjo).
När jag insåg vad han hört bröt jag ihop i ett asgarv. Undrar vad han tänkte om oss och våra samtalsämnen...


Kommentarer
Postat av: Martina

Ha ha, typiskt dig! Kram

2009-11-28 @ 11:10:50
Postat av: Sara Gren

Sedär ja, bara för att jag gav upp hoppet om nya inlägg på din blogg slutade jag med de dagliga besöken just dagen innan din uppdatering.



Men men, bra pappa du har!



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback