Allena

Sitter ensam på kontoret för andra dagen i rad idag. Ganska långtråkigt. Lyssnar på radion istället för någon som pratar i telefon eller för sig själv.
Eftersom jag är själv vänder jag mig av förklarliga själv om varje gång någon öppnar dörren. De två senaste gångerna har det varit en ung hantverkare som håller på med nåt. Fråga mig inte om vad, för när jag vänder mig om för att säga hej, lyfter han blicken och tittar över och förbi mig, så det har inte blivit läge att småprata. Första gången blev jag irriterad, andra gången skrattade jag rakt ut när han gick förbi, så nu tycker han antagligen att jag är lika knäpp som jag tycker att han är ohyfsad.

Köpte en Magnum förut. Fan vad gott det är. Glass är fruktansvärt gott. Ska inte berätta för Jonas om min dåliga karaktär på jobbet, så kanske det kan bli lite glass hemma ikväll också... :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Hi hi, du är rolig du. Kan höra ditt sköna asgarv ända hit när snubben inte hejar. Bra strategi med glassen, håller tummarna för att du får lite mer glass ikväll. Kram

2009-09-09 @ 19:01:19
Postat av: Sara Gren

Jag cyklade till Willys i förrgår kväll klockan 20:00. Passade då på att köpa en glass - en Magnum till och med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback