Fartdårar

Igår när jag var ute och gick med Samba och Frisco träffade jag på två lustigkurrar till poliser.
Det var hastighetskontroll på vägen in mot Hjo centrum och jag gick på en stig parallellt med den vägen. Ryktet hade väl gått genom Hjo som en löpeld, så det kom inte särskilt många bilar och jag gissar att de två konstaplarna var uttråkade för när jag passerade dem hörde jag ett pipande ljud. Det pipande ljudet kom från fartkameran som var riktad mot mig.
"Går det för fort?"
"Ja, jag måste tyvärr bötfälla dig."
"Aj, fan."
"He he..."
Man har inte roligare än man gör sig...


Kommentarer
Postat av: Annika

Du ä´ rolig du!!

2009-09-01 @ 08:56:37
Postat av: Veronica

Åh jäklar vad fort det måste gå om du springer, med tanke på att du blir bötfälld av att gå :-D



Det blir hårdträning för min del när jag är av med magen, förstår jag, om jag ska upp i din nivå ;-)



Kram!

2009-09-22 @ 14:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback