Mörker

Gud vad skönt det är med helg. När jag låg i soffan med benen i högläge igår kväll (eftersom ena benet har svullnat upp till oigenkännlighet) såg jag verkligen fram emot en underbar sovmorgon idag.
Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Det ligger nämligen någon i min mage och sparkar på min urinblåsa, och tydligen är det en dryg liten en, som tycker att man ska göra det precis när morsan sover som skönast. Typ halv 6.
Och sen var det lögn att somna om. Men jag fick åtminstone ligga och dra mig och känna när den där människan rörde på sig, och det är ganska mysigt det också.

Nu ska jag gå ner och ta en dusch i vår kolsvarta källare. Hade elektriker här i torsdags som egentligen skulle slutföra sitt jobb i fredags, men det blev visst inte så utan de kommer nästa vecka istället.
Och innan de gick hem i torsdags kopplade de ur alla strömbrytare i källaren, så nu får man bajsa med pannlampa. Det känns dock inte så lämpligt när man ska duscha. Skulle duschat medan det var ljust, men jag är ju inte direkt känd för att vara snabb så jag får väl treva mig fram helt enkelt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback