Vasaloppssöndag

Har haft en lugn och fin dag idag. Vaknade förstås vid 03.54 av att Jonas skickade ett sms som sa "Godmorgon". Då satte han sig i bilen och åkte från Mora till Sälen för att åka Vasaloppet. Jag svarade, gick på toa och somnade sen om. Sov till tjugo över 7 när jag gick upp och satte på tv:n, ställde boxern på inspelning och la mig i soffan och kollade på starten av det 86:e Vasaloppet. Sen var det dags för morgonpromenad med de fyrbenta vännerna innan vi alla 3 intog frukost framför tv:n.
Sen följde vi husses framfart i spåren på lite olika sätt.

 

Husse skötte sig och gjorde sitt bästa lopp hittills mellan Sälen och Mora. Det måste vara för att han är så lugn och harmonisk nu när han ska bli pappa...
Här hemma firade vi med blodpudding och en promenad i solen och nu spanar vi på repriserna av veckans serier på 5:an. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Carre

Skoj att se din man gå i mål. Jag gillar verkligen Vasaloppsöndagen, härligt att slappa framför TV:n och se andra slita för fullt;-)

2010-03-09 @ 20:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback