En bra dag

När jag vaknade i morse kunde jag inte riktigt lokalisera mig, trodde jag var någon annanstans. Hade dessutom en olustig känsla i magen efter att jag drömt att jag grälat med en vän. Trodde det var sant när jag öppnade ögonen, men det var det ju inte.
När jag öppnade sovrumsdörren och klev ut i vardagsrummet gick det inte att ta miste på att jag verkligen var hemma heller. Blev attackerad av min lilla kanin så fort dörren öppnades.
Hon har lite underliga morgonritualer, mitt lilla hjärta :)

För en liten stund sen fick jag en rappport om att lille
Attila mår bättre också.
Då är det svårt att inte vara glad.
Känner på mig att det blir en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Skönt att höra att vovven mår bättre :) Ha en trevlig helg så ses vi på söndag...jag tar andra sträckan efter att ha åkt på däng av ANDERS OLSSON igår...bara så att du vet!

2007-08-31 @ 13:13:09
Postat av: Märta

Hallå där Babsan lilla. Hoppas du har det bra o att du fått i dig lite mat. Själv har jag det fint, ska just äta dagsfärska majskolvar. Mums. Kram!

Postat av: Magnus

Tänkte bara tala om att Attila ska få komma hem på besök i natt och sova i sin korg. Dock blir det tidig avfärd tillbaks till sjukhuset i morgon bitti. Men han är lite piggare nu. Även om ca 25% av hans kroppsvikt försvunnit.

2007-09-03 @ 12:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback